Tűz - láng...


Ablak előtt mutat igazán, mikor átsüti a fény! De nem sikerült olyan képet készítenem róla sőt, még a lába is lemaradt egy kicsit!:-(

Valaki azt mondta, miért nem inkább "vagabund" a címe? Az jobban illene hozzá! Lehet... Döntsétek el!

Szerző: csabaildi  2010.02.04. 10:32 5 komment

Címkék: tiffany

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr581728705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

latinka 2010.02.04. 19:26:11

Olyan érdekes,hogy mennyi mindent ki tudtok hozni az üvegből. No és az is,hogy bár ugyanaz a stílus,nekem mégis mennyire más hatásúak a munkáid,mint az Andié. Én mindkettőt csodálom.

csabaildi 2010.02.04. 23:39:38

Pont annyi mindent hozunk ki belőle, mint Ti az x-szemesből! Próbálkozunk... Én még keresem a stílust, ill. többfélét szeretnék! Andié szerintem már eléggé kialakult, letisztult. Örülök, hogy tetszik!
Jártam nálad, de nem tudok írni, mert nincs Anonym, a többit nem értem...Pedig a pedag-téma felizzított! Talán jobb is...:-)

latinka 2010.02.05. 19:34:06

Azt hiszem,a bloggerre regisztrálni kell,úgy,mint itt is. Én is csak azután tudtam ide írni,hogy regisztráltam.
Kíváncsi lennék a véleményedre!

tiffany-andi 2010.02.06. 10:34:07

Én úgy emlékszem, elég, ha a Google fiókban regisztrálsz, azt utána sokmindenre tudod használni. De ha hozzám tudsz írni, akkor a többiekhez is tudsz...

csabaildi 2010.02.06. 10:48:24

Megoldódott, kösz!:-)
süti beállítások módosítása