Nőnapi tál


 

 

 

 

Ezt a tálat készítettem tegnap. Négy kagyló formát vágtam ki, más tervvel, de azt el kellett vetnem, így arra épült ez a nagy kínáló. Nehéz volt fotózni, mert annyi sarka, csücske van, de megpróbáltam! Nem tudom mennyire "érthető", így sikerült!:)

Szerző: csabaildi  2010.03.09. 17:31 10 komment

Címkék: tiffany

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr271825922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szegusz 2010.03.09. 19:58:54

Lenyűgözőőőő! Gratulálok!

Szegusz 2010.03.09. 20:03:44

Most látom, hogy az előző akotásodat is ugyanígy dicsértem... Keresnem kell egy magyarost, hogy fejlessze a szókincsemet... :))))

batorba 2010.03.09. 21:26:50

Ja, Szegusz! A szavak!!!

Én azon gondolkodtam most el Ildi, hogy látva a te műveidet és az Andiét: Ugyanazon alapanyagokból dolgoztok, és mindkettőtöknek annyira más a stilusa!!:-)))Ez engem mindig ledöbbent és rácsodálkozok, hogy mi mindent lehet kihozni az üvegből és a két kezedből...illetve a fejedből.:-)))

latinka 2010.03.10. 11:41:18

Akkor most így,hogy egyértelmű legyen: nagyon-nagyon szép!! Ilyenkor mindig felbuzdulok,hogy nekem is kell ilyen! Aztán jön a következő,akkor meg olyan... Meddig lehet ezt bírni???

Kedves Ildi!
Boldog névnapot kívánok sok-sok szeretettel! Nagyon örülök,hogy egymásra bukkantunk ebben a cyber-világban:))

Anita-hugi 2010.03.10. 13:41:17

Miután Andi elmondta, hogy ha frissítem az oldalt, akkor nemcsak az egy hónappal ezelőtti beírásokat látom, rájöttem, hogy lemaradtam egy csomó, szép dologról! :-) (nem vagyok egy számítógép zseni, még van mit tanulnom) Tényleg gyönyörűek, és hihetetlen mi minden kerül ki a kezetekből!
Ja, és a lényeg!

NAGYON BOLDOG NÉVNAPOT KÍVÁNOK!

csabaildi 2010.03.10. 16:50:27

@Szegusz:
Amennyiben sikerül találnod, kérlek, a "köszönöm" szóra is keress alternatívákat!!!:))) Vagy, marad a tigrisnyelv? NSZK - erről más jut eszembe, látszik, hogy öreg vagyok... Nagyon szépen köszönöm!

csabaildi 2010.03.10. 16:58:15

@batorba:
Szerintem akkor lenne egyforma a munkánk eredménye, ha teljesen egyformán gondolkodnánk az üvegről! Meg minden másról is! Különbözőek vagyunk és amíg a fantázia "dolgozik", addig nem is lesz baj! Sokszor előfordul, hogy úgy érzem, kiürült a fejem, de egy idő után mégis újra beindulnak a bogarak! Addig jó!:)))
Gondold csak el, Te mennyi egyedi dolgot csináltál már!!! Ugyan hogy jutott eszedbe? Jött, nem? Ez is jön...

csabaildi 2010.03.10. 17:05:25

@latinka:
Válogass csak Latinka, kedvedre! Aztán szólj, hogy melyik lett az igazi!:)
Köszönöm a dicséretet és a névnapi jókívánságot is!!! Én is nagyon örülök, hogy összetalálkoztunk! Megpróbálom felfejleszteni a tudásomat számítógép ügyben, mert most már látom, van értelme!!! Köszönöm Nektek!:)

csabaildi 2010.03.10. 17:09:19

@Anita-hugi:
Köszi, Anita! Édes vagy!:)))
Frissíteni lehet az oldalt? Melyik oldalt és hogyan??? Én aztán semmivel sem vagyok profibb nálad, láthatod! Nekem is a Kedves Nővér segít, fogja a kezemet.., de ezt az infót kihagyta...:( Rá is kérdezek!
süti beállítások módosítása