Eső, eső, eső...



Az ablakunkba menekült ez a kicsi madárka, az eső elől!:( Annyira csicsergett, hogy legszívesebben beengedtem volna! Miután le akartam fényképezni, óvatosan közelítettem hozzá. Hagyta, még rám is nézett, látjátok? Csííííz - mondta és elrepült...

Nekem fiókának tűnik, de nagyon jól repült!

Szerző: csabaildi  2010.05.16. 14:54 4 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr492007277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batorba 2010.05.16. 16:07:04

jaj nagyon édes a madárka...és nagyon borzasztó ez a sok eső. Most mondták a tanítványaim, hogy a Tarna is nagyon megemelkedett.Más sem hiányzik még, csak egy árvíz....:-((((

csabaildi 2010.05.16. 16:31:59

@batorba:
Nálunk már árvíz van a kertben..:( Volt egy kis tónak hely, ami tele lett vízzel, de annyira, hogy átfolyt a gáton, aztán elsodorta a gátat is és a sártömeg magával vitte a több száz kicsi fenyőnket és beterítette a kertünk egy részét ..:(((

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2010.05.16. 17:32:55

Valószínű sokfelé okoz károkat ez a nagy eső - ráadásul a hideg...én befűtöttem ma kicsit."Extrém jelenségek" füzetemben csak egy 1974-es hatalmas felhőszakadás van bejegyezve, 2006 június 2-re napokon át tartó eső, 10 fok és szintén befűtés a lakásban...2005.jún.9-én szintén eső, erős szél és 8 fok.

csabaildi 2010.05.16. 18:06:20

@aranyosfodorka:
Azt hiszem, lesz mit írni a füzetedbe!!! Mi is fűtünk.
Mi újság a Vincze u.-ban??? Feltétlenül fotózz, ha ki mersz lépni otthonról!
süti beállítások módosítása