Játék!!!                                                                         Esztergomi szénrakodó


Érdekes képeket fogok feltenni néhány alkalommal, mert úgy érzem, kezd ellaposodni a játék holmi villanykörtékkel és vasalózsinórokkal...

Szóval, mi ez és hol található ?               

Határidő: holnap este 9 óra

Nem kicsinyítem le nagyon, mert ezt nem tudjátok kinagyítani, csak az ügyesek...:)

Miután látom, mekkora a "tolongás", feltettem még egy képet és elárulom, hogy Magyarországon van!!!:)

Azt hiszem, folyamatos lesz a legújabb játék "Ismerd meg hazádat" címmel, ami mindannyiunkra ráfér... Remélem, nem bántottam meg senkit! Amennyiben igen, azonnal írja meg, hogy mi ez!!!:)

Letöröltem a képet, akit érdekel, a megoldás címszava alapján talál róla szépeket, ha érdekli! Tehát, ez egy ipari műemlék a Duna vízében. Amikor még virágzott a szénbányászat, erről az építményről rakták meg a Dunán szenet szállító uszájokat. Szerintem érdekes, érdemes utána nézni!

Lehet, hogy maradok a vasalózsinórnál?...

Szerző: csabaildi  2010.06.14. 17:06 3 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr472081243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csabaildi 2010.06.16. 19:52:12

@Judit Gödről:
"Egy, csak egy legény van talpon a vidéken..."?:)
Köszi a megerősítést, ami szerintem sem árt sokunknak, de azért a pontgyűjtés miatt néha villanykörte kategória is lesz!:)
süti beállítások módosítása