Hétvége Márián...

Nagyot dobott egészségi állapotomon, hogy lehűlt az idő és hogy a havi baráti összejövetelt Balatonmáriafürdőn tölthettük. Vendéglátóink figyelmes kényeztetése, programszervezése tökéletes volt, a hangulatról nem is beszélve!:)

Érkezésünkkor még a nap is kisütött és az autóból kiszállva máris egy fantasztikus, utcai koncert résztvevői lehettünk! Most tartották a nemzetközi fúvószenekarok fesztiválját, amiből mi, a nagykanizsai, fiatal "nyári mikulásokat" láttuk, hallottuk. Remek hangzás volt, jó poénokkal, ügyes és jóhumorú muzsikusokkal!

A nyaralóban házigazdánk röviden elmesélte Balatonmáriafürdő történetét, majd előkerült a  fantasztikus ebéd! Baconba göngyölt nyúl, szilvával töltött karaj, fasírtgolyók, körözöttel töltött paprika, márványsajtos lalala..., fel sem tudom sorolni, inkább felteszek néhány beszédes képet!:)

Befaltuk!... A  gatyamadzagokat megoldva ejtőztünk, beszélgettünk. Mikor már "lábadozni" kezdtünk, megkívántunk egy kis mozgást és lesétáltunk a partra. Irtó nagy szél volt, de még erőlködött a napocska! A férfiak azonnal focizni kezdtek - 1-2 bátrabb barátnő is beállt -, majd buggyantak egyet a nagy hullámokban. Nekem nem volt kedvem...A víz meleg volt még, de kijőve, a széltől már fáztak, így visszatértünk a kis házikóba.

Ettől kezdve már a fröccsök, a beszélgetés,  versírás - Balaton dicsérete:) - és a játék, móka, kacagás volt a meghatározó program, egészen a grilles vacsoráig, illetve még annál is tovább...:)))

Másnap már esett és sokkal hűvösebbre, még szelesebbre váltott az idő. A délelőtt elment gyorsan. Reggeli után egy kis séta, majd búcsút vettünk kedves barátainktól és a vasárnapi ebédjét már mindenki otthonában töltötte.

Nagyon jól éreztük magunkat! Köszönjük Bulónak, Hippszinek!:)

Szerző: csabaildi  2010.07.26. 12:52 4 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bmka 2010.07.26. 15:37:44

Örülök, hogy jól érezted magad :)
Néha szükségünk van ilyen remek napokra, mindjárt szebb a világ körülöttünk.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2010.07.26. 19:10:28

Irigylésre méltó, nagyon kellemes hétvégetek volt ! Jó volt olvasni az élvezetes leírást.

csabaildi 2010.07.28. 18:53:22

Bizony, nagyon jó volt és szerintem is kellenek ilyen hétvégék, mert csak így lehet kicsit lazulni! Más kérdés, hogy mikor jön össze?...Igyekezni fogunk!:)