Maradék átdolgozása...


Valószínű azért van ez a receptesdi kényszerem, hogy kompenzáljam, az általam meghírdetett GASZTRO-KUKKER pályázatra érkező édességeket!:))))

Oly nagy mennyiségű volt a tegnapi ebéd - amit a másik blogomon láthattok -, hogy bőven maradt mára is! Csakhogy a másnapi sülthús már nem az igazi nálunk!:( Ezért aztán gondoltam egyet és alkalmaztam drága barátosném - minden maradék felhasználójának tudora - receptjét!

Felszeltem a sülthúst, készítettem 1 liter tejből - némi vajjal, tejszínnel - besamelt, amibe még melegen belezúdítottam 20 dkg apróra vágott, maradék sonkaszalámit és egyéb, apró felvágottat, majd  jól összekevertem. Egy tűzálló tálba lefektettem egy sor húst, rálocsoltam a besamelből, majd folyt. tovább. A tetejére mártás került és reszelt  sajttal megszórtam. Forró sütőben pár perc alatt ráolvadt a sajt és mire pirulni kezdett, kész is lett a vasárnapi ebéd, ami szombatról maradt...:)))

A maradék rizs, kapott egy kis kukoricát! Jégsaláta szinte mindig van itthon, ami pár pillanat alatt elkészíthető. Isteni volt és képzeljétek, holnapra is maradt!!!:)))

Szerző: csabaildi  2010.10.17. 23:12 Szólj hozzá!

Címkék: gasztro

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr352379796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása