Karácsony, az őszben...


Latinka ajándékláncában

nagyon tartalmas és csodálatos kézműves dolgokat kaptam KERÁTÓL. Annyit tudtam róla, hogy kecsketejből és mindenféle gyógynövényekből, olajokból, illatokból, fantasztikus szappanokat állít elő, izgalmas formákban, gusztusos csomagolással ellátva.

Tegnap megérkezett a csomag és szemem - szám tátva maradt a meglepetéstől! A gyönyörű, illatos szappanokból véletlenül sokat tett be... - szerintem -, amit nagyon köszönök és nem bánom!:))) Erről a Tiffanylda-s blogomban olvashattok, de most jön az igazi meglepi!!!!! Karácsonyi ajándékot is kaptam!:) Lehet, hogy Kera egy angyal? Valószínű! Nézzétek!!! Kiderült, hogy gyönyörűen tud horgolni, gyöngyöt fűzni, fülbevalót készíteni... és óriási szíve van!!!!

Köszönöm szépen Kisangyal, az őszi karácsonyt!:)

Szerző: csabaildi  2010.09.16. 13:26 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr242300278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batorba 2010.09.16. 15:06:43

Én azt gondolom, hogy hiányoznak a szavak. Már a másik blogodon is azt mondta csak, hogy "Wow" OHHH".:-))))

Szegusz 2010.09.16. 16:00:55

Mennyi szépség!!!!

latinka 2010.09.16. 16:25:10

Ezek tényleg gyönyörűek!!! Ugye,jó nálunk játszani????

csabaildi 2010.09.16. 20:43:52

@batorba:
Ma egész nap pocsék volt az internet, de úgy látom, sikeresen megjelent a kommented!:)
@Szegusz: Jaj, Timikém..., jövök már, jövök, ne haragudj!Nem is mentegetőzöm, már ezt sem!:( Remélem, nem késtem még le a határidőt!:((
@latinka:
Nagyon jó nálad játszani, isteni ötlet!:)
Köszönöm! Te miért nem szállsz be???

latinka 2010.09.18. 12:35:56

Ha én is beszállnék,akkor bezárulna a kör...rosszul írtam ki a játékot,mert ez a lényege. Pedig sokszor sajog a szívem a szépségek láttán.

csabaildi 2010.09.18. 16:40:38

@latinka:
Valóban rosszul írtad ki a játékot!...:(((

Szegusz 2010.09.18. 23:49:46

Miért haragudnék???? :))
süti beállítások módosítása