Ékszertartó doboz


Igyekszem új dolgokat becsempészni az üvegdarabok mellé, hogy változatos és minél egyedibb legyen az elkészített darab, valamint egy kicsit "melegebbé" tegye a rideg, hideg anyagot! Rézdrótot, organzát, gyöngyöket kezdtem használni.

Ennek a doboznak a prototípusa, Erika barátnőm lányának, Bettinek készült az esküvőjére!:-)))

Szerző: csabaildi  2010.01.29. 22:18 6 komment

Címkék: tiffany

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr211713667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csutka52 2010.01.31. 12:02:02

Ildi! Gyönyörűek az alkotásaid!

csabaildi 2010.01.31. 13:00:45

Köszi! Örülök, hogy megnézted és gyere máskor is!:-)))

Anita-hugi 2010.02.01. 07:51:25

Hát, ezek gyönyörűek!
Bevallom, én már láttam néhány munkádat, (Andi által), de ismételten csak arra jutottam, hogy gyönyörűek.
"irigyellek" titeket ezért a kreativitásért! "Sajnos" nálunk Andi vitte tovább ezeket a géneket, én a tojásfestésnél és gyöngyfűzésnél (a gyerekekkel) elakadtam, bár azt is nagyon élvezem! Mindenesetre GRATULÁLOK A MUNKÁIDHOZ! Azért jövök máskor is nézelődni! :-)

csabaildi 2010.02.01. 08:34:31

Köszönöm Anita a dicséretet!:-)De gyors voltál!
Biztos azért van olyan, amiben meg Te örököltél jobb géneket! Nem gondolod? Még lehet, hogy nem is tudod! Látod, nálam is elég későn került felszínre!:-)))

Anita-hugi 2010.02.01. 19:15:58

igen, én sokkal jobban síelek! :-))

csabaildi 2010.02.01. 22:26:25

Na, ugye! És mennyivel egészségesebb időtöltés, mint az üvegezés!:-(( Ugyanakkor mindkettő örömforrás! Andi, nem kéne inkább síelni???:-) Még nem késő!!! Én tudok, -tam... Mehetünk!
süti beállítások módosítása