Megjött az igazi tél...


Hatalmas hó esett és most is esik!!! Ilyen a kert... Imádom!:-)

Szerző: csabaildi  2010.01.31. 14:19 6 komment

Címkék: fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr31716964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tipikos 2010.02.01. 09:10:14

SZia Ildikó!! Megtaláltalak! :o))) De hol kell itt rendszeres olvasónak jelentkezni??? Gyönyörűek a munkáid, gratu!!!

csabaildi 2010.02.01. 10:52:37

Szia Tipikos!!! Nagyon örülök, hogy megtaláltál és hogy tetszenek a dolgaim! Sajnos ez egy fura rendszer, amibe belekeveredtem, fogalmam sincs, hogy hol lehet rendszeres olvasónak jelentkezni, de majd megérdeklődöm!:-))) Azért ne hagyj el!:-(

tiffany-andi 2010.02.01. 20:04:05

Ildi! Itt nem lehet ilyesmit csinálni, vagyis rendszeres olvasónak jelentkezni, sajnos. Mint ahogyan a freeblog-ban sem! Azért próbáltalak rávenni, hogy csináljunk együtt blogspotot :-((( És egyáltalán nem baj, sőt örülök, hogy nálam toborzod a látogatóidat!!! Én is feltettelek, de ezt is csak a blogspoton lehet megcsinálni. Még nem lenne késő váltani :-)))

csabaildi 2010.02.01. 22:21:32

O.K! Azért lassan a testtel!:-) Még egy kicsit gyakorlok, itt! Aztán váltok.? Addig Tipikos légy szíves rendszeresen olvass!... Valami jó könyvet!:-))).. Én elég uncsi leszek! De majd a blogspoton már kimutatom a fogam fehérjét!!! Csak lestek, mennyire fel fogok zárkózni!:-))) Köszi Andi!

latinka 2010.02.02. 19:36:27

Én is idetaláltam! Gratulálok,klassz lett!
Nagyon szépek a munkáid,itt is sokat fogok gyönyörködni.

csabaildi 2010.02.02. 22:19:50

@latinka:
Isten hozott, Latinka! Én is sokszor nézelődök nálad, ki is tettelek a blogomra, de most jöttem rá, hogy - szégyen szemre - még egyszer sem írtam semmit a gyönyörűségeid mellé!:-( Most olyan sok a dolgom ezzel a blogocskával, meg a válaszokkal...:-) De kezdek belejönni!
süti beállítások módosítása