Tavaszi munkálatok a kertben...


Én ugyan nem ástam kertet, de ennek a hétnek a nagy része, a kerti munkákról szólt. Veteményezés, átültetés, kiültetés, elültetés, stb.

Most pedig az ünnepekre készülök, talán befejezem időre...Vagyis, semmi másra nem maradt időm, de majd pótolom!

Úgy gondolom, ez a festett üvegkép - amit hat éve készítettem - és a vőm pincéjének a falán lóg -, pont ide illik!:) A fotó sajnos nem túl jó...

Szerző: csabaildi  2010.04.02. 16:16 2 komment

Címkék: üvegfestés tradicionális

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr51889883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batorba 2010.04.02. 21:38:08

Jaj Ildi! Hogy Te is mennyi mindent csinálsz!!! Tetszik ez a kép!!! Szerintem nem is annyira hagyományos....vagy a technikára gondolsz???:-))))
Kellemes húsvéti ünnepekt kívánok és sok locsolkodót!!
Puszi!

csabaildi 2010.04.02. 22:58:37

@batorba:
Tényleg tetszik az öreg?:)))
A technikára gondolok, igen! 600 fokon van kiégetve!
Én is kívánok szép ünnepet Nektek!
süti beállítások módosítása