Rohannak a napok...


Nálunk az időjárás a kerti munkáknak kedvez, így nem sok idő marad másra, mert most ez a fontos!

Egy kis üvegezés még belefért, sőt, varrás is, - hogy végre befejezzem a futót!! -, de most sem sikerült a végére járnom, mert elrontottam a gépet!:( Marad a kézi varrás? Nem hiszem... Ez a futó, nem akar futó lenni és én tudomásul veszem!:(

Maradok a "kaptafánál":)

Szerző: csabaildi  2010.05.07. 14:52 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr661981814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angelana 2010.05.07. 18:46:17

Szia Ildi! Már rég jelentkeztem... Gyönyörűek az angyalkáid!

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2010.05.07. 20:35:59

A képeidet rákattintva nem lehet nagyítani ? Vagy csak én bénáskodom ? Azt szerettem volna megnézni, van-e néger angyalka is ? :-) (Jobb felső)

csabaildi 2010.05.07. 20:46:30

@aranyosfodorka:
Nem tudom hogy kell azt csinálni, hogy nagyítani lehessen!:( Én vagyok a béna, bocsánat!!!
Az az angyalka zöld és világos barna feje van, de ha átsüti a fény, akkor kreol, vagy mesztic, vagy aminek akarod!:))) Néger kéne??? Készítek neked!:) Ezek már elröppentek!

batorba 2010.05.08. 07:02:02

Szio! Itt is megdícsérem már a tálkákat, nem csak Latinkánál!!!Nagyon szépek!Különösen a zöld tetszik!!!

Az idő nálunk meg most nem kedvez a virágoknak és a kertészkedésnek. Esik... Anyuval elkezdtünk ültetni, meg átültetni...párom volt a segéd, mert én nem tudtam csinálni majdnem semmit. Mikor anyu is elfáradt, akkor abbahagytuk...és azóta esik az eső. Sajna a ki nem kelt virágmagvaim helyére már nem sikerült beültetni semmit....:-((( Na majd idővel...:-)))

bmka 2010.05.08. 08:21:42

Egy angyal hozzám is eljött :))

csabaildi 2010.05.08. 08:34:09

@batorba:
Köszi, Csilla!:)
Nálunk ma lett rosszabb idő, hűvös van és lóg az eső lába... A kertnek jót tesz!

csabaildi 2010.05.08. 08:36:36

@Judit Gödről:
Szia Panna! Köszönöm a dicséretet!:) Ígérem, hogy a legközelebbi játékban, ha te nyersz, akkor ilyet küldök, jó? De ez narancssárga, nem baj? Majd figyelj!:)

csabaildi 2010.05.08. 10:25:04

@bmka:
A tiéd kicsit más fazonú!:) Találtál helyet neki? Süsse át a napocska!:)
süti beállítások módosítása