Esik az eső...


A bejáratunk feletti gyönyörű, lila akác, nem nagyon örül ennek az időnek... Igaz, ez a kép nem most készült, de az idén is rengeteg virágot hozott!

A magocskák, palánták boldogok és remélem, mire elmegy ez a front kétszer akkorák leszenk, mint előtte! Sár van az udvaron, a kertben, az utcán... Nem szeretem idő!:( A fotó némileg felvidít...

"Az utcán a téren és a mezőn is / Zuhog az eső. / Zúg a kanális, kiönt az árok / Öreg házak vakolatja máll / A lovak tagjain csurog a lé / Az áldott tiszta lé / És a tetőkön is / Víz és sár, víz és sár..."

Kitől, miből idéztem, ki tudja? Csak úgy..., Google nélkül..., játékon kívül...

Olyan kár, hogy mindent meg lehet találni a neten! Pedig milyen jó játék lehetne verset kedvelőknek! Nincs valami javaslatotok hogy csináljuk?

 

 

 

Szerző: csabaildi  2010.05.15. 12:18 12 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr22004900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

latinka 2010.05.15. 17:08:05

Csak az lehet megoldás,hogy megnézed,hátha nincs fent a neten. Az is előfordul néha.
Én nem szeretem József Attilát...

csabaildi 2010.05.15. 20:40:52

@latinka:
Az macerás és kicsi az esély, hogy ne legyen fent!
Én nagyon sok versét szeretem, de van, amit nem. Most felfedeztem Áprilyt... Nekem még nem volt érettségi anyag!:)

tiffany-andi 2010.05.15. 22:21:32

Én szeretem József Attilát. De a sarat nem. Még a tavaszit sem :-)))
Nem lehet megoldást találni erre! Lehet, hogy más feladatot kellene adni. Nem azt, hogy kitől származik....hanem más, rejtett kérdéseket. Pl. kinek címezte a verset, hol alkotta, mi ihlette.....vagy valami verselemzéssel kapcsolatos feladatot...Gondold át! Mert egyébként tök jó az ötlet, gondolj bele, ha csak annyit teszünk, hogy hetente egyszer megismerünk egy új verset, vagy felidézünk egy rég ismertet....kész haszon!

csabaildi 2010.05.15. 22:36:58

@tiffany-andi:
Jó ötlet! De a magyar szakosok profik ebben is!:) Azért valahogy megpróbálom, mert nagyon szeretném!

latinka 2010.05.16. 09:17:29

@csabaildi: Ildi,ez ne tartson vissza,mi majd játszunk a másikban:))

csabaildi 2010.05.16. 11:07:23

@latinka:
Nem, az úgy nem jó!... Majd töröm a fejem, csak most éppen gátszakadás, földindulás, beázás van nálunk!!! Ömlik az eső és hozza a födet...:(((((

latinka 2010.05.16. 11:38:24

@csabaildi: Húúú,ez durva! Mennyire komoly?

bmka 2010.05.16. 15:38:42

Szerintem nem baj, ha meg lehet találni mindent a neten.
Mióta van internetünk itthon kinyílt a világom.
Inkább beszélgessünk minden héten egy versről, mindig valaki másnál teázzunk egy virtuális szobában, és közben elcseverészünk az adott, választott versről :))

csabaildi 2010.05.16. 17:25:26

@latinka:
Sajnos elég komoly... Rengeteg apró, konténerbe ültetett fenyő csemetét vitt el a kis tóból nagy tóvá duzzadt és gátat átszakító sártömeg!:( Szegény férjem, nagy gonddal kezelte őket, az ország különböző részeiből szedte össze a különlegességeket, hogy felneveli és majd eladjuk, ha végképp megszorulunk!
Ez a kis tó, soha nem volt tó, csak pancs, de az nagyon mély mederben, ami most TÚLFOLYT! 15 év alatt még térdmagasságnál jobban nem sikerült feltöltődnie! A gát 2m-es volt... Nem tudni, hogy mikor szakadt át!.. Ez van!

csabaildi 2010.05.16. 17:28:29

@bmka:
Bemka, nagyon jó az ötlet, támogatom!!!
Mit szóltok, Többiek?

latinka 2010.05.16. 22:27:26

@csabaildi: Ó,nagyon sajnálom,ez tényleg szörnyű. Olyan rossz volt ma a híreket hallgatni,nézni ezt a sok veszteséget.
Mivé tud lenni a szép természet,félelmetes...

latinka 2010.05.16. 22:28:06

@csabaildi: Én benne vagyok,legalább nyáron nem esünk ki a gyakorlatból:))
süti beállítások módosítása