Tükrös mécsestartó


Írtam már arról, hogy nem szeretek tükröt készíteni, mert félek, hogy megsértem a foncsort. Ez ma is így van. Viszont nem mutattam még meg a "bátor" időszakomban készített tükrös mécsestartót, amiből különböző színekben, elég sokat készítettem. Az egyetlen maradékról, már csak ilyen igénytelen képet tudok mutatni... Ugyanis, ha felakasztom, akkor nem látszik jól a színe, teljesen mást mutat! De csak a képen! Egyébként látni, hogy szép bordó!

 

 

Szerző: csabaildi  2010.06.16. 21:11 6 komment

Címkék: tiffany

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr782087344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kathyy 2010.06.17. 00:49:55

Ez a mecses mese szep! A szin csodalatosan mutat.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2010.06.17. 08:20:04

Micsoda ötlet ! Még nem láttam ilyent, de varázslatos, hogy két gyertya ég, de csak egy "melegít".

csabaildi 2010.06.17. 16:17:54

@Kathyy:
Köszi!:) A szín így szép, de nem mindegy, hogy milyen színű falon lóg! Ezért nem vagyok híve az ilyen tárgyaknak, amiket nem tud átsütni a Nap! Pontosabban, nem transzparens üvegből kéne készíteni, hanem olyanból, ami nem átlátszó! Látod, le kell írnom ahhoz, hogy saját magamnak megfogalmazzam és felfogjam!:))) Jó, hogy van ez a blog!...

csabaildi 2010.06.17. 16:21:26

@aranyosfodorka:
Be kell vallanom, az ötlet nem az enyém! Egyszer régen, a vásárban vettem egy hasonlót, ami rézből volt, a közepén tükörrel. Csak "átmentettem", üvegre variálva, mert nekem is nagyon tetszik ez a dupla fény!

tiffany-andi 2010.06.17. 22:28:42

Ez az egyik kedvencem! Kár, hogy nem én találtam ki! :-((( Életben csodás lehet, ahogy a gyertyaláng visszatükröződik...Mindig is kacérkodtam vele, hogy "lenyúlom" az ötletet, de valahogy nem visz rá a lélek...mert ez a tiéd!

tiffany-andi 2010.06.17. 22:29:29

Ja, és a Cifra palotát én is ismerem!! És valóban csodaszép!!
Tetszik ez a játék, milyen sokat lehet itt tanulni!
süti beállítások módosítása