Szöcske Jancsi


Ma, a virágos kertemben gyönyörködve, meg akartam örökíteni a legszebbeket. Belenéztem a keresőbe és egy hatalmas szöcske bámult rám! Nézzétek, milyen jópofa!:) Ritkán látok ilyet!

Szerző: csabaildi  2010.09.04. 22:45 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr702272063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batorba 2010.09.05. 11:33:48

Nagyon klassz ez a fénykép! Mintha egy igazi vérbeli profi természetfotós készitette volna!!!:-)))

tipikos 2010.09.06. 18:51:10

Teljesen egyet értek Csillával! :DD

csabaildi 2010.09.07. 20:47:07

Köszi! Jó a gép, csak én vagyok tudatlan! Többször elkezdtem elolvasni a használati utasítást, de elég hamar leragadok, mert nem tudom, hogy miről beszél...Olyan izék vannak rajta és annyi, hogy csak kísérletezgetni tudnék, ha lenne rá időm... Pedig megérné!
süti beállítások módosítása