JÁTÉK!!!                                                                                   Kathyy 3.pont!!!


Valami nem illik ide! Keresd meg!:)  Holnap reggel 9 óráig!

 

 

 

 

Szerző: csabaildi  2010.09.12. 19:19 11 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr482291230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tipikos 2010.09.12. 19:42:26

Fogalmam sics! :DD Béna vagyok!???

csabaildi 2010.09.12. 20:20:55

@tipikos:
Vedd fel a szemüvegedet!:) Vagy menj a másik ódalamra nézelődni!:))))

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2010.09.12. 21:05:47

Szerintem a krumplivirág (=csicsóka)ekkora fűből nem tud "kinőni" - hacsak bele nem csempészi valaki... :-)

csabaildi 2010.09.12. 21:43:17

@aranyosfodorka:
Szerintem ez nem csicsóka! Valami vad napraforgó, vagy mi!Rengeteg van a birtokon és volt egy óriási pampánk, ami mellett ez a napraforgócska elburjánzott. A férjem elhozott egy darabot a pampából és úgy látszik, vele ezt az egy szálat is, ami azóta kibújt belőle!:)
DE NEM EZ A MEGFEJTÉS!:(

Szegusz 2010.09.12. 22:40:38

Mintha a jöbb felső sarokban lenne valami furcsa... de nem látom rendesen. :(

Kathyy 2010.09.12. 22:51:36

Eloszor en is azt hittem hogy a nagy sarga virag az eloterben, de ha tenyleg nem az, akkor a vilagoskek felsoben levo alak a hatterben!

batorba 2010.09.13. 05:44:28

Már hobbiból tovább szoktam böngészni a képet...és érdekes módon, mindazok ellenére, hogy még nagyon reggel van...MEGLÁTTAM A KÉK FELSŐBEN az emberkét, amint a fára mászik!!!:-)))) Akrobata???:-)))

csabaildi 2010.09.13. 08:46:10

Lejárt a határidő!
A megfejtés pedig, egy kék-fehér strandlabda kezdett legurulni az oldalba, de a sűrű, zöld növényzet megállította...
Kathyy és Batorba álltak legközelebb a dologhoz. Miután Kathyy írta le előbb, övé a pont! Gratulálunk, főleg azért, mert ez a 3.!!! Repül a medál!:) Kérem a címed!
Csilla ne csüggedj, remélem jössz máskor is! Időben!:)
Köszönöm a játékot!

batorba 2010.09.13. 12:51:15

@csabaildi: Tudod..én általában lekések a dolgokról...ha idetévedek. ha meg időben lennék..akkor meg nemtom...:-))) Szóval szerintem a nagy nyeremény az életemben a Lottó lesz!!! Ami szintén nem akart eddig összejönni..:-((( (bár lehet vennem kellene hzzá szelvény?? Ja!!! )

Szóval a lényeg, hogy nem csüggedek, veszett már több is Mohácsnál...és addig is itt vannak nekem a nyeremények..amit a kiccccsaládom jelenti. A többi meg csak hobby.:-))

Na ezt jól megaszontam.:-)))

Kathyy 2010.09.14. 13:15:57

@csabaildi:
Nahat...........en ilyet nem szoktam csinalni hogy nyerjek valamit . Most vajon mi tortenhetett? :)))))))))))))))
Trallalalala, nekem is lesz egy eredeti Tiffanyum!!!!!!!!!!!!!!!

csabaildi 2010.09.14. 20:17:17

@Kathyy:
Biztos azért nyertél,mert most jött el az ideje! Kedvezően álltak a csillagok!:)))
Örülök, hogy örülsz!:)
süti beállítások módosítása