A "bajszos" lámpa


Ez is egy rézbetétes lámpa, amit egyes családtagok "bajszos"-nak tituláltak!:))

A betét mögött jól látható a piros üveg, ami nagyon egyedivé varázsolja a fényét!

Szerző: csabaildi  2010.02.12. 11:04 3 komment

Címkék: tiffany

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr801751599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiffany-andi 2010.02.12. 14:49:46

Valóban nagyon szép és egyedi! De még mindig nem értem, hogyan csinálod????:-((( Én még nem is láttam ilyen réz izéket....( igaz, hogy nem kerestem)

csabaildi 2010.02.12. 18:48:26

@tiffany-andi:
Én se kerestem, ott volt az orrom előtt az Aladárban - illetve még az előző telepén -, ezelőtt 4 évvel és gondoltam, hátha jó lesz valamire!... Jó lett! Ez a véletlen!
süti beállítások módosítása