Te jó ég! :) Kilenc éve nem jártam erre! Ma véletlenül eszembe jutott, hogy létezett ez a blogom, de alig tudtam belépni az elfelejtett jelszó miatt. 

Nagy élmény volt végignézni a posztokat, hogy mennyi minden történt akkor és mi minden változott a 9 év alatt!

Elsősorban a gyerekek... szinte felnőttek lettek, a környezet is merőben más... A fák, bokrok... és minden, minden... Érdekes, hogy mennyi időm volt akkor mindenre, most meg úgy érzem esténként, hogy aznap alig csináltam valamit! Vagy lassúbb lettem és nem marad időm adminisztrálni a dolgokat?

Jó is ez a nosztalgiázás, meg nem is. Ami megnyugtató, hogy a gyerekeink, az unokák, a nagy család ma is így egyben van és sokat vagyunk együtt. Olyanok az ünnepek, a készülődés, a megemlékezések, mint kilenc évvel ezelőtt.  Egy gyönyörű unokával többen lettünk, viszont elvesztettük Édesanyámat és a Bátyámat... Az élet már csak ilyen! Jövünk, megyünk.

Hát, én most jöttem és felvillanyozódtam kicsit a múlt láttán, talán folytatom? Magam sem tudom. A mai világban alig olvasnak blogokat az emberek, mást se nagyon! Egyre kevesebb az idő, ennél fontosabb dolgokra sem jut.

Nekem egy naptár a blog, visszakereshető írások, fotók. Igaz, ott a másik, a Tiffanylda üvegművek, ami szintén leépül lassan, de most megpróbálom összeszedni magam!;)

Frissítés...:)

a1.jpg

unokak2019.jpg

 

Szerző: csabaildi  2019.09.23. 11:22 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr6715159422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása