Asztali garnitúra


 

 

 

 

 

 

 

A második kiállításomra készítettem ezt az együttest. Éppen tegnap vettem elő, hogy átnézzem a következő bemutatóra készülve, mikor megszólalt a telefon és valaki megrendelte belőle a kis tálkát! Még nem tudom, hogy pótolom a kiállításig, de örülök, hogy beleszerettek!:)))

 

Szerző: csabaildi  2010.03.03. 12:54 7 komment

Címkék: tiffany

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr631805570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

latinka 2010.03.03. 16:41:16

Olyan kár,hogy nem lehet megnagyítani a képet. Most az foglalkoztatja a fantáziámat,hogy az üvegben van minta,vagy csak a horgolt terítő mintája sejlik át? ( Látod,nekem is van kérdésem:))

csabaildi 2010.03.03. 19:15:03

@latinka:Igen, az üvegben van minta, pontosabban, olyan szabálytalan, elfolyós "felhős", fehérség... Nem tudom jobban leírni, de küldök nagyított képet neked! Ez létezik több színben! Ez a kedvencem!

tiffany-andi 2010.03.03. 19:50:57

Szerintem pótold a tálkát! Olyan szép így együtt! Én sem ismerem ezt a nagyon transzparens üveget. Spectrum?

batorba 2010.03.03. 20:58:19

Tényleg így szép együtt ez a három dolog. Szerintem is pótold!!:-))) Nekem a fényképtartó a fényképpel tetszik különösen.:-))) No meg nem viccelődök, de a virág a háttérben. Ez a narancssárgás levelű "valami". Nekem ilyenem nincs...meresztgetem magam rá már régen, de még nem szereztem be.:-)))

csabaildi 2010.03.03. 20:58:40

@tiffany-andi:
Szeretném pótolni, de nincs üvegem...Bár erősen kutakodom!:)
Igen, Spektrum!

csabaildi 2010.03.03. 21:20:32

@batorba:
Igen, mert korban, stílusban illik a fényképen lévő hölgyike öltözete ehhez a miliőhöz! Mellesleg, Kata - legkisebb lányunk - tablóképe!:)))
A virágot krotonnak hívják. Gyönyörű tud lenni, főleg ha már idősebb! Vízigényes és 10-15 fok alatt ledobja a leveleit, vigyázni kell vele!

tiffany-andi 2010.03.04. 09:02:44

Nekem több krotonom sem maradt meg, mert a nagyon meleget sem szereti ám! Viszont most van egy szép példányom, már igen nagy. Évekkel ezelőtt vettem 200 ft-ért mini növényként, és azóta nevelgetem...Úgy tűnik, beszokott :-)))
süti beállítások módosítása