Kiállítás Pécsett 1.


Sosem izgultam ennyire, mert élő adásban ment egy pécsi rádió adón a kiállítás egy órás megnyitója!

Jelentem, túléltem!!!:)

Az ott ülő közönség elégedettnek tűnt és érdeklődve kérdezgettek. A végére már nem is izgultam!...

Aki szeretne bővebben olvasni a kiállításon elhangzottakról, a Google-ban megtalálja! Írd be, hogy "tiffany csaba ildikó" és az új cím "Tiffany üvegek a CINKÉK között".

Köszönöm Erika barátnőmnek a segítségét, Katának a finom kiflit, amit a megnyitóra sütött, Lacimnak a max. türelmét, segítségét és Nektek, akik rendszeresen olvastok, az együttérzést, drukkolást, bátorítást, itt kiemelném Andit!:))) Mert nélküle, ez a blog sem jött volna létre... Köszi!!!

 

 

 

 

Szerző: csabaildi  2010.03.18. 21:24 9 komment

Címkék: kiállítás

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr351850852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szegusz 2010.03.18. 22:45:42

Gratulálok!!!
Bizonyára nagyon sok szép élménnyel lettél gazdagabb! Annak is örülök, hogy blogot írsz, mert így én is láthatom a munkáidat! :)))

tipikos 2010.03.18. 22:46:12

Gratu Ildikó! Nem volt kérdés, hogy sikered lesz! Pusza :O)))

csabaildi 2010.03.18. 23:06:30

Köszönöm mindkettőtöknek!

batorba 2010.03.19. 06:52:06

Nagyon szorítottam a távolból!!! De tudtam, hogy minden OK!! lesz, mert ez is olyan, mint egy vizsga...iszonyúan izgul az ember, de ha tanul, akkor úgyis túl lesz rajta. Te meg ugye készültél igen csak!!!! Büszke vagyok rád!!!!

latinka 2010.03.19. 08:09:15

Gratulálok! no és szomorkodunk itt az ország másik részén,hogy nem láthatjuk élőben,úgyhogy kérünk szépen sok-sok képet:)))

csabaildi 2010.03.19. 09:22:37

@batorba:
Köszi!:) Én azt nem éreztem, hogy OK lesz, csak amikor már OK volt!:) És addig elég sok idő elment...:(

csabaildi 2010.03.19. 09:24:08

@latinka:
Köszönöm és ne szomorkodj, mennek a képek!!! De azt hiszem, nagyjából ismeritek a kollekciót!:)

tiffany-andi 2010.03.19. 10:07:16

Ildikém! Magadnak és a szerető családodnak köszönhetsz mindent! Ezért a blogért is jól megdolgoztál :-))) Egyébként meg azért vannak a jó barátok...nem igaz? És ugyan én már gratuláltam mail-ben, de most is csak azt tudom mondani, ügyes vagy!!!

csabaildi 2010.03.19. 10:27:15

@tiffany-andi:
Köszönöm Andi! Tudom én azt, hogy mit, kinek köszönhetek, azért írtam, amit írtam!:) Természetesen, a családom is nyakig benne van és volt, de az természetesebb, mint a "kívülállók", nemdebár? Dedebár! - szoktuk mondani... Vagyis kösz és kész!!!:)))
süti beállítások módosítása