Internetes barátnők meglepetései


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Március idusán tartom az ünnepeimet. Eddig sikerült eltitkolnom, de 1. számú netes barátnőm, vizslaorrával kiszimatolta és a hírt megosztotta a többiekkel, akikkel szintén az internet hozott össze! Így aztán pillanatokon belül, érkeztek a csomagok, amelyek a legértékesebb, egyedi, kézműves csodákat tartalmazták! Íme, a gyönyörűségek! Köszönöm Andi, Magdi, Timi, Erika, Csilla és kislányai ajándékát, ami igazi, nem várt meglepetés volt! Sajnos, a csokit már nem tudtam lencsevégre kapni!:(

Szerző: csabaildi  2010.03.20. 22:31 5 komment

Címkék: ünnepek

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr51855562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szegusz 2010.03.20. 23:16:44

Nagyon szívesen! :)

tiffany-andi 2010.03.21. 08:27:28

Jajjjj! Kaptál szalmakalapos nyuszit!!! Írigyellek! :-))))
Szeretettel küldtem, amit küldtem- és ahogy elnézem, a többiek is!

latinka 2010.03.21. 10:12:37

Így van,mindannyian nagy szeretettel készítettük:)))

csabaildi 2010.03.22. 09:56:34

@tiffany-andi:
Kaptam nyuszkót, igen!!! Engem is a szalmakalap izgat legjobban! Nem tudom megfejteni! Tündéri!!!
Éreztem a szeretetet..:))))

csabaildi 2010.03.22. 10:01:07

@latinka:
Tudom én azt, hiszen látszott rajta!!! Minden egyes darabján!!!:) Ezért is hatott meg!:(
süti beállítások módosítása