JÁTÉK!!!


A mai játék nyereménye, ez a nagyon különleges, narancsos színű medál. Egyenetlen felülete teszi érdekessé és egyedivé! Két képet készítettem róla, hogy lássátok, milyen gusztusos!:) Olyan, mint egy kanál baracklekvár!:)) Eredetiben, egy picurkát világosabb.


A kérdésem, ismét nem nehéz! Kreatívok, figyeljetek!!!

Ki az a népszerű írónő, aki műveiben megismerteti az egyes korok és stílusok iparművészeti tárgyait?

Könyveiből megismerhetjük a különféle irányzatokat, anyagokat, stílusokat és a designt alkotó technikát.

Szerző: csabaildi  2010.04.13. 21:17 8 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr901919013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2010.04.14. 08:12:03

1. Komment játékon kívül, csak önmagam tesztelésére!!!!!!!!
2. Az nem előny, ha valaki sokat ül a gép előtt és használja a keresőprogramokat.
3. Judith Miller
4. Tanulni a tévedéseinkből is lehet.
:-)

Hajnoca 2010.04.14. 10:13:37

MILLER, JUDITH
STÍLUS ÉS FORMA - AZ IPARMŰVÉSZET KÉPES ENCIKLOPÉDIÁJA

Remélem nyerek valamit az új ismereten kívül.

bmka 2010.04.14. 10:36:49

Köszönöm Drága Csilla a nagyon kedves soraidat és a verssort megpróbálom jól eszembe vésni.

csabaildi 2010.04.14. 10:48:01

@Hajnoca:
Hajnóca!!!!! Nyertél!!!!:) Miután Aranyosfodorka játékon kívül tesztelte magát - egyébként meg mindent tud!:)- Te vagy a legközelebbi, helyes megfejtő! Gratulálok és várom a címedet, ahova elküldhetem a "baracklekvárt"...:)
Szeretném hozzátenni a megfejtésedhez, hogy még sok, gyönyörű könyvet írt ezen kívül! Nekem öt van a polcomon.., igaz, nem olcsó, de nagy élvezet olvasni és nézegetni! Kérj egyet a szülinapodra!:)

csabaildi 2010.04.14. 10:53:05

@bmka:
Ildi vagyok!:) Semmi gond, sokan vagyunk - hála az égnek -, csak a jövőre nézve..:)
Úgy gondolom, ahogy írtam! A vers címe: Tavasz van! Gyönyörű!

Hajnoca 2010.04.14. 11:42:45

Ezt nem hiszem el!
Én nyertem meg a 'baracklekvárt"! Huhuuuujjjjj!

Amúgy a zöld leves is nagyon tetszik, de arról 'éppenhogy" lecsúsztam! :-)

Címet privátban küldöm.
Köszönöm

bmka 2010.04.14. 11:45:01

@csabaildi: Látod, látod?
Egyik kezemmel Csillába kapaszkodom , a másikkal feléd nyújtózom. Bocsi...tudtam, csak ma úgy vagyok, hogy valahogy kibambulok magamból :)

csabaildi 2010.04.14. 12:06:06

@bmka:
Van ez így, ne izgasd magad!!!:) Semmi baj!
süti beállítások módosítása