HAWAY..., avagy egy extrém tál születése


Van már egy ilyen tálam, csak halványabb a színe és más  az alja! Miután soha nem készítek két egyformát semmiből, így variáltam.  Egy igazán extrém tálacska lett belőle, ami a fennt jelzett címet kapta, érdekes "talpa" miatt. Ezen jól megfigyelhető, hogy milyen is a sokszínű üveg! Fantasztikus! Engem legalább is , mindig elvarázsol!

Miután az oldalak mintája, formája kicsit "pálmafás", gondoltam, egy kis tengerre, homokzátonyra is szükség lehet...:)))

Ki, mit lát benne, mit képzel bele!?...

Szerző: csabaildi  2010.04.23. 14:48 13 komment

Címkék: tiffany

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr381945553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bmka 2010.04.23. 15:51:39

Táncoló vízitündérek :))

latinka 2010.04.23. 16:11:05

Ragyogó,aranyló napsütés+csodálatosan tiszta,áttetsző tengerkék...
Nagyon izgalmas ez a tál,gratulálok!!!!

bmka 2010.04.23. 16:50:49

Tóparti rézvirágok...

Csáknir 2010.04.23. 19:24:34

Hát, ha az a kérdés, hogy mit tartanék benne, akkor semmit, mert akkor nem lehet látni a lényeget. Legfeljebb 1-2 krumplicukor tömböt :D)), amit ugye folyamatosan fogyasztunk belőle.
Rájöttem, hogy mi a közös a tiffanyban és a foltvarrásban. Gondolom ez is úgy keletkezett, hogy a maradék üvegdarabokat, vagy az eltört üveget sajnálták kidobni és összeillesztve alkottak belőle a "mellékelthez" hasonló csodákat.
Aztán ez is átalakult mint a foltvarrás, mert mindkettőhöz elmegyünk a boltba, veszünk nagy darab szebbnél-szebb anyagokat, apróbbnál-apróbb darabokra szabdaljuk, majd más sorrendben összerakjuk, s a késztermék kész csoda!
Ildi!
Gratulálok, nagyon szép a gyönyörű kék éggel körülvett sziget!

csabaildi 2010.04.23. 20:02:16

Köszönöm Lányok!
Látjátok, ahány ember, annyiféle vélemény! Mindenki mást lát benne és pont ez a jó!:) Szabad elereszteni a fantáziát!
Csáknir! Egyet értek Veled, én is pont ezt érzem, mióta Rita szakkörében vagyok! Talán olvastad is nála - vagy más foltvarrónál? -, az erre utaló kommentemet, valahol leírtam! Csak a foltvarrás "megmunkálásának" bizonyos fázisai, sokkal könnyebbek! A tisztaságról nem is beszélve! Azonban a csodát - amikor az elkészült lámpámat felkapcsolom -, azt igazán ott érzem!... Persze, ehhez még elég keveset varrtam!:)))

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2010.04.23. 21:13:05

Talán a címe miatt - vagy nem is tudom, én valami nagyon puha, úszó/lebegő, fura, kék polipokat látok itt táncolni. Gyönyörű!!!

tipikos 2010.04.23. 21:38:24

Amikor először ránéztem azt hittem egy ékszer, olyan gyönyörű! :o))
Más: nézz be hozzám, van nálam neked valami!

2010.04.25. 20:55:11

Szia!
A Panna szerint egy nagyon szép virághoz hasonlít a tálad.
Judit Gödről

csabaildi 2010.04.25. 21:00:55

@Judit Gödről:
Ez is jó!:)) Köszönöm Panna!!!

batorba 2010.04.26. 21:52:36

Én tudod mit látok benne? :-)))Még egyelőre semmit nem raktam bele...ezért semmit.:-))) Szerintem nem is fogok, mert ez olyan szép, hogy kár elcsúfítani....
oda raktam a Tiffanyi-s asztalomra és egyelőre gyönyörködök!:-))) Ma nem volt időm, meg őszintén szólva kedvem sem lefotózni - NE HARAGUDJ! De holnap du. készítek róla egy szép fényképet, hogy lásd jó helyre került és nagyon meg fogjuk becsülni!!!
Nagyon-nagyon szépen köszönöm!
ui. A többieknek meg lehet rám irigykedni.:-))))

latinka 2010.04.26. 22:16:24

Meg is tesszük,ne félj:))

csabaildi 2010.04.26. 22:58:57

@batorba:
Végül is mit látsz benne???
Boldog vagyok, ha tényleg örülsz és sikerült - részben - a meglepetés! Sajnálom, hogy ilyen körülmények között...
Andi dolgai, színeiben olyan jól harmonizálnak, hogy ne tedd oda, csak felborítanád az egyensúlyt! Én nem ismerem a lakásodat, de Te biztos találsz neki helyet!
Nagyon szívesen!!!:)

csabaildi 2010.04.26. 23:00:28

@latinka:
Ami késik, nem múlik!:)
süti beállítások módosítása