JÁTÉK!!!


A mai feladat kicsit eltér az eddigiektől. Beindítottam egy új blogot, ami végre blogspot-os és több lehetősegem van, mint itt! Majd lehet a képeket nagyítani, ha rákattintasz, ki tudom tenni a látogatóimat, a játékokat, stb., stb.

Most viszont, ha kíváncsi vagy a kezdetekre, akkor önállóan  KERESS MEG!!!

Aki az első kommentet hagyja az új blogomban, egy személyre szóló tiffany ajándékot kap tőlem!:)

Azért ettől se szeretnék megválni, úgyhogy érdemes lesz ide is bekukkantani, hátha akad néznivaló!

Köszönöm, ha velem tartotok!!!

Szerző: csabaildi  2010.05.12. 14:34 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr601997238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csabaildi 2010.05.12. 17:50:27

Latinka, nem értem, hogy miért csak oldalt látlak a kommenteknél... Te biztos tudod!:)
Nem szapulom a munkám, dehogy, csak szeretném, ha "simán" menne és mindenkinek tetszene! De miért is?:)))Mert az ember má' csak ilyen... Pontosabban, én!:) Már ki se nőhetem!:)
Nagyon szívesen küldtem a jutalmadat! Hallod, olyan precíz volt a megfogalmazás, hogy nem tudtam volna így leírni a megfejtést!:)))

latinka 2010.05.14. 17:36:05

Nem tudom,miért csak oldalt látod,én látom a bejegyzés alatt is:))
Most értem haza az osztálykirándulásról,gratulálok a másik bloghoz,szép lett!

csabaildi 2010.05.14. 18:34:05

@latinka:
Köszönöm!:)
Már én is látom, csak türelmetlen voltam, meg kiderült, hogy időnként frissíteni kell az oldalt... Már ezt is tudom!
Remélem jól sikerült a kirándulás, majd figyelem a blogodat!!!
süti beállítások módosítása