Mai termés


Tegnap is volt már egy tálacskával és ma is szedtünk ennyit a saját, vegyszermentes eprecskénkből! Isteni zamata van! Hmmmmm... Álmomban se hittem volna, hogy ennyi eső után ép szemeket találunk és még piros és édes is! Sajnálom, hogy csak nézhetitek!:(

Szerző: csabaildi  2010.06.07. 22:50 7 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr22064393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batorba 2010.06.08. 07:26:46

Tényleg nagyon guszta!!! Nekem ugyan nincs, de anyunak a kertje tele van. Most is van elrakva a hűtőbe egy tállal. Én mostanában úgy csinálom meg a gyerekeknek, hogy mézet csurgatok rá és pici vizet öntök hozzá, az epret meg természetesen felnégyelem....már "untuk" simán, vagy cukorral, vagy meg tejföllel.:-)))

tiffany-andi 2010.06.08. 08:37:13

Hűűűűűű, nagyon guszta!!!
Mi csak natúr esszük a gyümölcsöket, zöldségeket. A fiúkat így szoktattam. Az epret és bogyósokat nem cukrozzuk, a paradicsomot nem sózzuk....ahogy terem, úgy esszük. Nekem is kellene keresnem eper földet,ahol szedhetek.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2010.06.08. 08:39:42

Lett/lesz annyi, hogy eltenni is tudsz belőle ? Kevés nasi vetekszik az eperdzsemmel...

csabaildi 2010.06.08. 11:23:09

Örömmel konstatáltam, hogy "rácuppantatok" az epremre!:)))) Az alatta levő posztot meg se nézitek? Ott a játék!!! Most legszívesebben azt írnám, hogy aki megfejti, kap egy tál epret! Akkor mennétek, igaz? Sajnos, nem tudok küldeni, azonnal elfogy!
Befőzni ebből nem tudok, de venni fogok, mert anélkül nem élet, az élet, nálunk sem! No, meg a szederlekvár...
Mi sem cukrozzuk, csak magában esszük. A férjem vanília fagyira teszi...:)

latinka 2010.06.08. 12:57:08

Akkor én hallgatok,mert tegnap főztem a dzsemet,lett 11 üveggel. 8 éve lakunk itt,még soha nem termett ennyi és ilyen szép nagy szeműek. pedig sok tönkre is ment az eső miatt.
süti beállítások módosítása