Elfelejtett medálok...


A legutóbbi kiállítás előtt készítettem sok medált - hogy legyen bőven "anyag" - és a nagy sietségben, ez a négy elfelejtődött.:( Rendesen bepatináztam mindegyiket - ami meglehetősen maró hatású - és úgy is maradtak szegények. A napokban találtam rájuk egy tálacskában. Érdekesen oxidálódott a fólia..., a rézdrót pedig rozsdanyomokat hagyott az üvegen, ami persze letisztíthatatlan... Szomorú vagyok, mert szépek lettek volna!

Egy barátom szerint nagyon különleges és antik hatású, utánozhatatlan, be kéne építeni egy új munkámba!:) Nem hajlok rá, mert szerintem ez négy elszúrt darab...

Kíváncsi lennék, az ŐSZINTE véleményetekre!:)  No meg arra, hogy az alattuk lévő fehér papír vajon miért kék??? Sokadszorra járok így! Nem tudok fotózni, kétségtelen!:)

        

 

 

 

Szerző: csabaildi  2010.07.03. 14:26 8 komment

Címkék: tiffany

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr722127103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2010.07.03. 17:57:58

A papir-dologhoz nem értek, nem tudom, miért kék... A kis alkotások viszont szerintem is szépek és ki ne dobd, egészen biztos, valahol, valamihez fel fogod tudni használni.
Enni meg nem kér...

latinka 2010.07.03. 19:13:56

Szerintem is kár lenne kidobni. Már nem lehet belőlük medál?

tipikos 2010.07.03. 19:56:36

Szerintem KI NE DOBD! Megfigyeltem, hogy az "elszúrt" darabok, egyszer csak megtalálják e helyüket! Biztos vagyok benne, hogy valamikor valamihez TÖKÉLETESEK lesznek!
Egyébként miért nem lehetnek medálok??

Szegusz 2010.07.03. 20:40:02

Nekem nagyon tetszenek!!! Miért kellene kidobni???

csabaildi 2010.07.03. 21:16:36

Édesek vagytok!:)))))))))) Azt hiszem, fel kell tennem egy közelit, mert ezen nem látni igazán a hibákat! Majd nézzetek vissza! Szerintetek egy rozsdás üvegdarabot ki tesz a nyakába?...Az lehet, hogy majd egyszer, valamiben megtalálja helyét, de az is túlspilázott antik kell, hogy legyen!:)

csabaildi 2010.07.03. 21:24:12

Na, ezek most nagyobbak, mint eredetiben! Látjátok a drót alatt a rozsdát? Stb...

Kathyy 2010.07.04. 14:55:27

Nalunk meg ez a meno mikor egy kisse patinans a darab, sot mi tobb,nagyobb kelete van a rozsdas elemeknek, es ugy aruljak direkt.:))
Ki ne dobd! A narancssarga es a lila a kedvenceim leginkabb, de a masik ketto is nagyon jo! :))

csabaildi 2010.07.04. 18:00:28

@Kathyy:
Kár, hogy nem ott élek, ahol megvennék!...
Jó, nem dobom ki, majd barátkozom velük!:)
süti beállítások módosítása