Árnyas étkező...


A nyári nyavalyából kezdek felépülni, csak az antibiotikum minden második mellékhatása ne ütné fel a fejét!:( Írok kicsit, az jó figyelemterelő, talán...

Megirigyeltük a lányomék pergoláját. Nekünk ugyan nincs szükségünk rá "felülről", mert hatalmas diófánk adja egész nap az árnyékot. Mikor ide költöztünk, akkor ültettük, de akkor úgy tűnt, nagyon rossz helyre! A gyerekek mindig a focikapu egyik felének használták a kis suhángot, úgyhogy nagyon kétséges volt a megmaradása... Létének esélye a gyerekek növekedésével arányosan nőtt. Óriási lombkoronát növesztett és tavasztól őszig, már alatta töltünk minden - létszámtól független - étkezést, pihenést, beszélgetést.

Az egyenetlen talajt a kiscsalád férfi tagjai véglegesen kiegyenesítették és bontott téglából kirakva, sármentessé tették. Férjecském a nem létező szabadidejét eképpen hasznosította, majd úgy döntött, hogy legyen végre egy jó, nagy asztal is, ahol - a mostani létszámmal - elférünk! Szerintem gyönyörűen megcsinálta!!!:) Van egy rakás, ronda műanyag székünk, talán egyszer az is lecserélődik természetesebbre...

Felteszem a képeket és - mivel a párom szerint valami nagyon ronda ezen az asztalon, úgyhogy ki fogja javítani -, megkérdezem tőletek, hogy

milyen szembetűnő hibát láttok az asztal felső részén???

Aki erre jár, válaszoljon egy pontért, hátha eltalálja!:)))

Íme, a közeli kép!

Jelentkezzen, aki erre gondolt!:)

Én egyikőtök válaszát sem értelmeztem így, de tévedhetek, szóljatok!

Az oldalsó takaró léc nem volt elég hosszú és nem szép az a kis toldalék, ezért majd leveszi az egészet és kettő hosszúból csinálja meg, hogy középen találkozzanak... Nem tudom, hogy mennyire érthető, de jogos! Ez Őt piszkálja...Ám legyen!:)

Köszönöm a játékot! Mehettek a másikra, vasárnap jövök!:))

 

 

Szerző: csabaildi  2010.07.22. 13:52 19 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr552168660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batorba 2010.07.22. 15:28:17

Örülök, hogy javulsz!!! Amúgy még nincs 25-e!:-)) AZT MONDTAD, ADDIG VAN SZÜNETED!!!:-)))
Szerintem a párod az asztal alján található "léceket" akarja lelakkozni!!!
Nagyon klassz az asztal..én is úgy szeretnék majd egy ilyen nagy asztalt.:-)) Olyan jó lehet, nyáron is oda leülni!!!:-))

csabaildi 2010.07.22. 15:56:07

@batorba:
Nem nekem találták ki ezt az egy hetes gyógyulást...
Majdnem jó tipp a léc - kérdés, de nem arról van szó, a felső részén van valami bibi!!! Egyébként lenolajjal kente csak le, de alulra még nem jutott el! Szerintem tök jó, ahhoz képest, hogy nem "szaki"!!! A szekrényeimet is tutin megcsinálta és ott sírnak az üvegért... Nincs beüvegezve, mert nem tudom eldönteni, hogy milyen legyen, igaz, időm se nagyon volt. Most meg már úgy megszoktuk, hogy nem kell kinyitni a felső ajtókat, csak benyúlunk a tányérokért!:))) Jaj, milyen vagyok...

Németné Adri 2010.07.22. 18:11:52

Kedves Ildi!
Én még új vagyok nálad, így nem tudom még, hogyan működik ez a pontgyűjtés, de arra tippelnék, hogy az oldalt lévő szegőlécek túllógnak kicsit az asztal lapján, nincsenek egy síkban vele. De azért tényleg nagyon jó lett. Gratulálok a munkáidhoz és jobbulást kívánok.

csabaildi 2010.07.22. 18:48:42

@Németné Adri:
Szia Adri! Nagyon örülök Neked, nálam "képben vagy", szerintem a tiffanylda-n már kommenteltél, vagy tévedek? Talán én, nálad? Mindegy, lényeg, hogy itt vagy!
A játékszabály, három helyes válasz - pont - után küldök egy tiffany-apróságot. Mindkét blogomon - vagy éppen egyiken sem - szokott lenni kérdés, de a pontokat egybe számolom, úgyhogy hamar összejön!:)
A mostani válasz nem helyes és sajnos nem segíthetek!:( Viszont lehet többször is tippelni, ha eszedbe jutna valami más, de mindig az utolsó az érvényes! Általában határidőt szoktam adni, most elfelejtettem, de hát ráérünk, majd szólok! Remélem, nem ment el a kedved!!!:)
Köszönöm a jókívánságokat!

Németné Adri 2010.07.22. 19:07:01

@csabaildi: Nem, még nem kommenteltem egyik blogodon sem, és emlékeim szerint te sem nálam. :-)
Köszönöm, hogy elmagyaráztad a szabályokat és nem ment el a kedvem a játéktól, de egyelőre nincs több ötletem, még agyalok kicsit. :-)

bmka 2010.07.22. 20:06:00

Nekem nem kellene keret....eszperente :)

csabaildi 2010.07.22. 22:49:55

@bmka:
Már hiányoltalak!:) Keret van, mert kellett, ápol és eltakar!:)

csabaildi 2010.07.22. 22:52:50

@Németné Adri:
Tudom már hol láttalak!!! Latinka játékában!:) Valóban nem kommenteltünk, de hát ki tudja már a nagy nyüzsgésben!:)
Ne agyalj, láss!:)))

csabaildi 2010.07.22. 23:01:01

@Judit Gödről:
Nagyon köszönöm / köszönjük!
Örülök, hogy tetszett Pannának a szülinapi meglepi! Emiatt ez kivételezés volt, hogy Ti angyalt kaptatok!:)
Buzdítani lehet a látogatókat, csak nehogy mindenki nagy dolgokra gondoljon ajándék ügyben! Nem szeretnék csalódást okozni! Egyébként, ha visszanézitek a játékokat, ott általában medál a meglepi. Én is agyalok valami más apróságon, de még nem jött össze! Talán a hidegfront meghozza az ötletet!:)
Jó játékot! Csak akkor írok, ha meglesz a helyes megfejtés!

Kathyy 2010.07.23. 00:03:06

Juj ez nagyon zuros, mert ha a ferjed meglatja nehogy megharagudjon.Pedig gyonyoru egy asztalt keszitett, szivesen elfogadnam en is a kertben. Nem tudom most hogy jol latom, vagy csak optikai csalodas, de nekem az egyik fele mintha alacsonyabb volna, vagy a fa szaradasakor megcsavarodott?:)) Ez az irto forrosag az iden csak bajokat okoz!

batorba 2010.07.23. 05:58:16

Nincs rajta hiba és kész!!! Én nem látok rajta semmit se szemüggel, se anélkül ..!!!:-))) Nem is kell keresni, mert szerintem így király! Áhhh milyenek vagyunk mááááá...hibát keresünk a párod munkájában!:-)))

csabaildi 2010.07.23. 07:46:31

Gyerekek, ez játék!!! A férjem jót mulat a hülyeségeimen, nincs ebből baj! És gyönyörű az asztal!!! DE, neki valami nem tetszik - apróság és szerintem nem kéne vele foglalkozni -, de majd kijavítja. Azért estig várok, hátha még erre jár valaki, vagy adódik újabb tipp!
Igen Kathy, optikai csalódás!!! Képzeld el - én gonosz!:( - rátettem több helyen a vízszintezőt, mert nem hittem, hogy nem lejt! A párom csak mosolygott a bajsza alatt - nincs bajsza!:))) - és be kellett látnom, hogy tök pontos munka...Aztán csak pironkodtam, hogy milyen szkeptikus vagyok!

Kathyy 2010.07.23. 15:57:31

Hat remelem hogy itt is tevedek, es ismet optikaval vannak bajok. A masodik kepen az sarok nem er ossze teljesen, es felette egy kis res van?

Kathyy 2010.07.23. 16:00:46

Hat remelem, hogy megint csak az optika a bunos, mert a kedvenc asztalom az iden!!! :)))! A masodik kepen a sarok nem er ossze es felette egy kis hezag van? :))
Mar probalok a gerendaban is szalkanyi hibat talalni! :))

Szegusz 2010.07.23. 16:57:05

A felső lap és az oldalsó szegőléc érintkezésén akar javítani a férjed, hogy ne akadjon bele semmi. :) Talán... Egyébként nagyon szép asztal!!! Gratulálok hozzá!!!!

csabaildi 2010.07.23. 19:44:30

@Kathyy:
Jól látod, van egy kis hézag, de ennél "komolyabb" dologra gondolt... Jó helyen nézelődsz!!!!:)))

csabaildi 2010.07.23. 19:46:19

@Szegusz:
Köszönjük a gratulációt!:) Én csak bezsebelem!..
Lehetne akár az is, amit írsz, de nem akad bele semmi...:(

csabaildi 2010.07.23. 19:47:36

KÖZELEBB HOZTAM A KÉPET!!! Most aztán már tessék kitalálni, mert rögtön bezár a bazár és nem lesz meglepi!:))
süti beállítások módosítása