JÁTÉK, madarakkal


A másik blogomban többen "ráröppentek" a kis üvegmadárkámra, ami megtisztelő, még megrendelés is történt!:) Mint tudjátok, két egyformát sosem csinálok, így a mai szabadidőmben, kicsit beleástam magam a madaras könyvekbe, hogy tudjam, lássam, milyen is egy "rendes" csőrike!:) Nem, minthogyha ezeket szeretném leutánozni, hiszen az enyémek viccesebbek, egyszerűbbek, de azért nem árt, ha tudok róluk valamit!

Kicsit művelődtem, így aztán - nagyképűen - feltennék nektek is három képet, hátha Ti jobban otthon vagytok ebben a témában és sikerül pontot gyűjtenetek! Minden kép megfejtése 1 pontot ér!!! DE, azért az nem elég, hogy papagáj...:( Mert azt mindenki látja, pedig csak "-féle"...

Én addig tervezem az üvegből kivitelezhető - inkább mesebeli - madárkáimat. Jó szórakozást!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: csabaildi  2010.07.29. 19:19 5 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr512185580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

latinka 2010.07.29. 21:46:50

A második szerintem arapapagáj.

latinka 2010.07.31. 07:42:38

Mint látszik,nem vagyunk ornitológusok:)))

csabaildi 2010.08.02. 11:59:39

Kedveseim, nagyon sajnálom, hogy nem sikerült megfejteni, illetve azt, hogy nincs is nagy érdeklődés!:( Gondolom, sokan nyaralnak, vagy próbálnak elmenekülni a számítógépek mellől, akik egész évben ott ülnek.. Vagy van jobb szórakozásuk, amit meg tudok érteni!:)
Az első képen egy homoki fajd pár látható, a másodikon MAKAÓ, aki nem tévesztendő össze a kakaóval, sem egyebekkel, végül egy igazi földikakukk - a filmekben gyalogkakukk!:) Nem akarlak fárasztani benneteket az egyes fajok leírásával, de nagyon érdekes madarak!!!
Köszi a próbálkozást, Latinka, Bemka, remélem legközelebb is jöttök és szerencsétek lesz!:)

latinka 2010.08.02. 18:24:20

Mondtam,hogy nem vagyunk ornitológusok:))
Pedig az elsőnél a fajdra gondoltam,de rákerestem,és olyan képeket dobott ki,amin teljesen másként néztek ki,így elvetettem a gondolatot.
süti beállítások módosítása