Igazolt távollét...


Nagyon elfoglalt - KREATÍV! - volt ez a hetem, nem tudtam a gép előtt hosszabb időt tölteni.

Szerdán varrtam egy szatyrot a kislányom névnapjára, amivel elég sokat vacakoltam, de végül is jó lett!

Közben Tiffany - Andi barátnőm szülinapjára szerettem volna valami s.k. darabot, ami ugye üveg nem lehet... Úgy gondoltam, hogy egy mézeskalács tállal lepem meg. Ezzel is elbíbelődtem, de sokkal szebb is lehetett volna, ha nincsenek az egyéb, napi dolgok...

Csütörtökön elvacakoltam az időt, ennek a tálnak a csomagolásával és feladásával, illetve egy régi varrószakkörös feladatot szerettem volna teljesíteni. Abból végül is nem lett semmi, mert nem figyeltem oda és az asztali futóból, majdnem kispaplan lett...

Most így néz ki és a szekrény aljában van...

Felüdülés képpen, elmentem Hosszúheténybe, az általános iskolába, ahol is anyáknapi koncert volt és az én első szülött kisunokám, Bogi is énekelt, méghozzá gyönyörűen!:) Egyébként, az egész hangverseny nagyon színvonalas és szívet melengető volt!

Pénteken vásárlással indítottam, az ünnepekre. Aztán készültem egy szombati bulira, ahova össze kellett hoznom, egy májusi verset - minden egyéb mellett, irodalmat és humort kedvelő társaság, havi találkozással -, plusz - az ember nem megy üres kézzel -, kedves háziasszony barátnőmnek varrtam egy "kilincs macskát".

Szombaton sütöttem két tortát - kislányom, kisfiam névnapjára -, előkészítettem a vasárnapi ebédet, amihez Fickó kutyánk váratlanul elkapott egy fácánt - akit rettentően sajnáltunk -, de általa még ünnepibb lett a menü, egy csodás leves formájában... Fújj, ember!!!... Majd némi pihenés után elidultunk férjecskémmel A buliba! Ott derült ki, hogy Boban Markovic és fantasztikus zenekara koncertezik 10 perc járásnyira... Több se kellett, jót mulattunk!:) Azután kezdődött a kellemes "irodalmi kör", nagy röhögések, igazi kikapcsolódás, bele az éjszakába...

Vasárnap reggel, kissé nyúzottan ébredtem, de minden a helyére került, mire megjöttek a gyerekeim az unokákkal és elhozták Édesanyámat is! Így, együtt ünnepeltük Katát, Petit és az Édesanyákat! A kertben ebédeltünk és ott töltöttük a délutánt, tizennégyen! Szerencsére, az időjárás is kegyes volt hozzánk! Nagyon szép nap volt!:)                                                                                                  

 

 

 

 

 

Szerző: csabaildi  2010.05.03. 00:50 10 komment

Címkék: ünnepek

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr891970111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyosfodorka · http://aranyosfodorka.blogspot.com 2010.05.03. 07:00:54

A "Felmentő ítélet"-et megérdemled :-)
Tényleg jó sűrű volt a programod, de olyan jó ez néha így !!!
Kifejezetten irigyellek a szép családi összejövetel miatt..
A kilincs-macska pedig aranyos ötlet és jól sikerült alkotás.

bmka 2010.05.03. 07:14:06

Adjon az Isten sok ilyen szép napot Neked.
Megérdemled.

tiffany-andi 2010.05.03. 08:52:41

Ez aztán az aktív élet :-))))
A mézeskalács tál pedig így gyönyörű, ahogy van!! Ha tökéletesebb lenne, el sem hinném, hogy emberi kéz alkotta!!

batorba 2010.05.03. 09:27:39

Jaj Te tényleg nagyon sűrűre vetted!Gratulálok!!!:-))))

tipikos 2010.05.03. 09:55:06

Gratulálok! Minden olyan szép lett, a szatyor különösen tetszik. A mézeskalács táltól pedig "elájulok", de jó ötlet! :o))

latinka 2010.05.03. 10:24:16

Nagyon szépeket alkottál megint,pedig egyik sem üveg:))
Végre az időjárás is kegyes volt. Jó nap lehetett!

csabaildi 2010.05.03. 10:25:59

Köszönöm Lányok a "felmentő ítéletet", a gratulációkat..., de hát nem történt semmi, ez a szokásos életem, csak most egy kis torlódás történt, az ünnepek és a "kirúgás a hámból" c. események miatt!:)

Szegusz 2010.05.03. 12:26:34

Huhhhhh! Ez aztán a tempó!! Ez a mézeskalács...!!! Fantasztikus az ötlet és a kivitelezés is!!!
Gratulálok mindenért! A buliért külön "irigykedem"! :)))

igig (törölt) 2010.05.06. 22:41:55

Verset! VerseT! VERSET!!!!
süti beállítások módosítása