JÁTÉK, AMI MÁR NEM ÉRVÉNYES!!!  KERESD FELJEBB!


Az előzőeknél leírt szabályok érvényesek! Megfejtés elfogadása, ma 21 óráig!!!


A nyeremény  

Szerző: csabaildi  2010.05.09. 09:07 4 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr71985306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batorba 2010.05.09. 09:50:24

Paul MaC Cartney ( Beatles) Így kell írni a nevét???:-)))

csabaildi 2010.05.09. 10:01:00

@batorba:
Jee, jeee, jeee!!!! Éljen batorba!!!!!! Rekord időn belül történt a megfejtés!
Nem is értem, miért gondoltam, hogy valaki nem ismeri fel azonnal ŐŐŐŐT?:) Talán a trombita miatt...Igen, Sir Paul McCartey!
Gratula és megy a nyeremény, címedet már tudom!:)

Angelana 2010.05.09. 10:03:28

Én is Paul McCartney-ra tippelek. Csodálkoznék, ha mégsem ő. :)

csabaildi 2010.05.09. 10:18:12

@Angelana:
Már késő, mert nem tartottam be a szabályokat, nem vártam meg az estét és beírtam, a kommented előtt, hogy helyes a megfejtés... Bocsánatot kérek! Máris felteszek egy újabb kérdést!!!
süti beállítások módosítása