JÁTÉK!!!                                                                                 Judit 2. pont


 

Azt hiszem, ez jó lesz a rosszullátóknak is...:), remélem kitaláljátok, hogy mi ez?

Határidő: szombat este 9 óra

 

 

 

 

 

 

 

Judité volt az első, jó válasz! Gratulálok!!! Egyébként közel áll a ropihoz is, csak annak nincs elvágva a vége ilyen szépen!

Csilla puszillak, legközelebb siess!:)

Andikám, csak bátran..., már majdnem látsz!!!:)))

Szerző: csabaildi  2010.06.04. 21:41 9 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr872057339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiffany-andi 2010.06.05. 19:56:03

Ropi??? CSak halkan :-))))

Szegusz 2010.06.05. 20:47:59

Olyan béna vagyok! Tegnap este beírtam, hogy szerintem ropi van a képen, de valamit elbaltáztam... Most vettem észre, hogy nincs a kommentek között! :))

batorba 2010.06.05. 22:15:52

Szerintem ropi nem lehet...arra gondoltam pedig...de ahhoz túl hegyes a vége. Én a ropiban azt szeretem, ami jól meg van sülve és még sós is...:-))) Szerintem vessző seprő felülről...:-))))

batorba 2010.06.05. 22:16:39

De amúgy lehet ropi is, de akkor csal a géped!!!:-))))

csabaildi 2010.06.06. 14:42:42

@Judit Gödről:
Hát még én hogy sajnálom, meg a férjem!..:) Ő vitt ki az állomásra, de már nem kellett leparkolnia, mert láttuk, hogy elindult a vonat..:( Az esős időtől nagyon rosszak voltak az útviszonyok, nem lehetett gyorsan menni, pedig kellett volna, mert elvacakoltam az időt! Na, majd legközelebb! Addig is készítem a beígért angyalkát a 3. pontért!:) Milyen színű legyen, Panna?
süti beállítások módosítása